wtorek, 6 listopada 2012

Pamiętacie mnie?




Dawno mnie tu nie było dawno też nic nie pisałam ale jakoś nie mam czasu. Doba jest ciągle o wiele za krótka przynajmniej dla mnie. Ciągle jest praca szkoła praca szkoła i tak to się toczy moje życie. Wyszywanie??? Ciągle brakuje mi czasu nie pamiętam kiedy ostatnio miałam igłę w ręku i szczerze powiem, że nawet nie wiem czy powrócę do haftowania. Dzisiaj powinnam się pakować bo czeka mnie przeprowadzka a ja spakowałam zaledwie pół worka próżniowego ubrań a zaraz będziemy mieli środę a do piątku mam zabrać swoje manele. A informacją roku jest to iż posiadam KOTA tak drogie Panie zaopatrzyłam się w kota jest mi z nim o wiele weselej chociaż przyznam, że jest strasznie wredna i rozpiera ją energia. Czuje ona niesamowity pociąg do wszelkich reklamówek pod każdą postacią. A oto Ona Bunia





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz