poniedziałek, 25 stycznia 2010

Chorobliwie i wiosennie...

Długo mnie tu nie było.... lecz to z powodu choroby miałam zapalenie płuc:( W sumie to jeszcze do siebie do końca nie doszłam... Lecz czuję się już o wiele lepiej:)  Niestety jednak przez chorobę nie wyszyłam kompletnie nic, nie miałam na nic siły...
Lecz u mnie w domu zawitała wiosna zakwitły hiacynty i narcyzy:)
 
  
  
Prócz pięknych narcyzów i hiacyntów zakwitł mój ulubieniec spośród wszystkich. Serdecznie Państwu przedstawiam Pana Kaktusika, który uraczył mnie pięknym różowymi kwiatuszkami:)

 

  
W czasie choroby rozpoczęłam czytanie książki Stephanie Meyer "Zaćmienie" Jest to trzeci tom książki z sagi Zmierzch
"Zmierzch" jest to pierwszy tom z sagi Zmierzch, pióra Stephenie Meyer. Książka ta opowiada o młodej dziewczynie, która zakochuje się w wampirze.
Akcja książki rozgrywa się w zachmurzonym Forks, w stanie Waszyngton. 17-letnia Isabella Swan, przeprowadza się do swojego ojca, ze słonecznego Pheonix. Bella chciałaby rozpocząć nowe życie. W nowej szkole zauważa tajemniczego chłopaka, które jej (z niewiadomej przyczyny) nie lubi.Bohaterka za wszelką cenę, chce się dowiedzie dlaczego.
Amerykańskie książki dla nastoletnich czytelników zwykle prowadzone są z perspektywy głupich nastolatek, śliniących się na widok nowej torebki. Na samym początku tak o niej myślałem. Bynajmniej "Zmierzch" napisany jest dla nastolatek, ale to mnie nie zniechęciło. Znam i takich, którzy ją przeczytali, bez względu na to, że odbiorcą ma być nastolatka. Książka prowadzona jest z perspektywy głównej bohaterki. Chłopak wreszcie mógł zobaczyć, jak to jest w głowie nastolatki.
Akcja książki zawsze jest napięta. Gdy czytelnik kończy czytać rozdział autorka stosuje zaskoczenie. Ciekawość nie zna granic i czyta się dalej. "Zmierzch" jest jak narkotyk. Zasmakujesz i się uzależniasz. Chce się więcej i więcej.
Książka jest pisana językiem codziennym. Czyta się ją łatwo, ze zrozumieniem i dostatecznie szybko
Według mnie "Zmierzch", nie jest klasyczną nudną lekturą, a książką pełną akcji. Każdy powinien ją przeczytać.


 




Bardzo polecam tą książkę

Zapisałam się jeszcze na wymainkę z okazji Dnia kobiet

http://agnieszkamd.blogspot.com/

 






A także na Candy na śliczne czerwone rękawice dla zakochanych:) 


http://uantoniny.blogspot.com/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz