poniedziałek, 8 marca 2010

Tamdaradam

I oto nadszedł dzień losowania w moim Candy:):) Kto okaże się zwycięzcą?? Kilka fotek z losowania:)



Lista uczestników:)



maszyna losująca:)



Osoba wylosowana:):)

Kasmatko GRATULACJE:) Czekam na twój adres mój email betilol17@tlen.pl


I jeszcze zalległy misio TT niestety nie ukończyłam go do końca i poleciał w takim stanie ale też mi nawet ładnie wyszedł:) A oto on:)




I zapraszam na moją wymiankę RR brakuje nam jeszcze dwóch osób:)

Zapisałam się także na candy po słodkiego tidla:)
http://pokojzkominkiem.blogspot.com/

5 komentarzy:

  1. ojej to niesamowite cieszę się i to bardzo:) Mail już poleciał:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wylosowanej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisz mi proszę na maila (crazy.amazon@gmail.com) na czym polega RR, może się skuszę jeśli czasu ilość będzie odpowiednia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny efekt, ja też wyszyłam takiego misia i ciągle mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń