wtorek, 2 marca 2010

Nie ciekawie....

A to dlatego że wysłałam paczkę na wymiankę i słuch po niej zaginą nie dotarła do prawowitej właścicielki, na poczcie też rozkładają ręce a to dlatego że był to tylko priorytet a nie polecony..:( Jest mi przykro że poczta polska tak naciąga ludzi. Moim zdaniem każda paczka ma trafić do właściciela nie ginąc przy tym po dordze bez wieści, w końcu za to im się płaci jak by nie było;/ :( :(

A tak po za tym zaczęłam wyszywać misia TT lecz innego niż pokazwyałam w poprzednim poście. A to dlatego, że tamten wzór był mało wyraźny...




Dziś na poprawę humoru kupiłam sobie duuuużą świeczke:) Ja mam bzika na punkcie świeczek uwielbiam je palić:)



I rozpoczełam przygotowania do haftowania torebek RR znaczy się wydrukowałam schemat. I przypominam o moim RR chętnych proszę o zapisy
Ostatnio jak pisałam że się zapisałam na koci kalendarz rr i taka pierdoła ze mnie że zapomniałam przed formatem dysku spisać adres tego bloga i wsiąkł mi może ktoś pomoże kto widział zapisy na taki koci kalendarz??:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz