wtorek, 12 października 2010

...w chwilowym zawieszeniu

Tak. Tak właśnie w obecnej chwili się czuję. Nie będę udawać, że jest inaczej, nie przykleję sobie uśmiechu do twarzy by zadowolić innych wokół siebie. Nie jestem taka. Mam swoje chwile słabości i potrafię przyznać się do tego z ręką na sercu. Jak więc czuję się teraz? Jakby ktoś wypompował mi mózg. Spędzam cały dzień w łóżku, mam ochotę płakać. Gdyby nie praca, to zaczęłabym chodzić po ścianie
czy kiedykolwiek miałyście, że nie pasujecie do miejsca, w którym żyjecie? ja tak mam niestety często. czy czuliście się głupio, że jesteście tacy, a nie inni? ja tak. Teraz niestety znowu się tak czuję:( A w dodatku dopadło mnie jakieś straszliwe przeziębienie które nie daje mi spać w nocy bo straszliwie nos mi zatyka:( W pracy spędzam po  10 godzin albo i więcej i padam na nos po prostu. Na krzyżyki ani nie mam czasu ani ochoty niby  zaczęłam nową pracę DWA miesiące temu a niewiele się posunęła do przodu :( Jednym słowem nic mi się nie chce i sama nie wiem czego chcę:( A teraz może żeby tak nie smęcić Wam pokaże co ostatnio zakupiłam sobie będąc w Białymstoku w mojej ukochanej drogerii Yves Rochcer )
Tadam:) Jest to moja chyba ulubina seria produktów:) Kocham ten zapach i serdecznie polecam:) Cena może nie należy do najniższych bo 30zł za balsam i 20zł za żel pod prysznic to wcale nie jest mało, lecz mimo wszystko warte swojej ceny;)

 Mleczko o wiosennym zapachu To jedwabiste mleczko do ciała otuli Twoją skórę wiosennym i pieszczotliwym zapachem bzu. Lekkie mleczko stapia się ze skórą, nawilża ją* i uelastycznia.
Jego + : Nie klejąca i nietłusta konsystencja, która szybko się wchłania. Znakomite działanie nawilżające* do 1 godziny po posmarowaniu.
 Wiosenny lekki deszcz Ten żel pod prysznic uwalnia wiosenny i pełen czułości zapach bzu. Delikatna i lekka piana pozostawi na skórze świeży i subtelny zapach.
Plus produktu: Baza myjąca pochodzenia roślinnego. Bardzo delikatna formuła. Formuła o pH neutralnym dla skóry.

Pierwsze wiosenne zapachy Pierwszy zapach wiosny, pierwsze podmuchy świeżości.... Słodki zapach kwitnącego bzu to bez wątpienia zapowiedź odnalezionej lekkości. Daj się porwać tej słodkiej owocowej nucie, która pozostawia po sobie wspaniały zapach świeżości.
Plus produktu: Istnieje również w formacie podróżnym 30m

A także zakupiłam sobie szampon do włosów z nowej serii:) Jeszcze go nie używałam,ale powyższe produkty mogę polecić z ręką na sercu:)

Pielęgnacyjny szampon o kremowej konsystencji, który nadaje blask suchym włosom, nie obciążając ich. Jego łagodny zapach przywodzi na myśl całe bogactwo owsa.
Formuła bez parabenów.
Składniki pochodzenia roślinnego: mleczko z owsa z ekologicznych upraw, baza myjąca pochodzenia roślinnego.

1 komentarz:

  1. Też lubię Ives Rocher, szczególnie żele pod prysznic, szczególnie ten kawowy, właśnie mi się skończył:( ale mam nowy - kwiat bawełny:)v

    OdpowiedzUsuń