środa, 15 grudnia 2010

To już cztery lata...

Tak to już cztery lata dokąd Ciebie nie ma:( Byłaś moja najlepszą babcią, najlepszą mamą i najlepszą przyjaciółką w jednym:( Tak bardzo mi brakuje Ciebie:(

Odeszłaś, ale w sercu będę Ci miała na zawsze, nie zmarnuje się to co od Ciebie dostałam, dziękuje!





"Czasem zrozumieć to wszystko jest tak trudno
I ciężko sobie wmówić, że życie jest próbą
Że ktoś ułożył ten plan precyzyjnie
Kiedy odchodzą szybko ci, którzy żyli tak niewinnie
Co boli? to, że musisz tkwić bezczynnie
Faktów niewoli w wiecznym memento mori
Wyrzucam smutek, zostawiam pamięć o nich
Twarze z przeszłości, duchy, których nie chcę wygonić"


























Nadal brakuje jednej osóbki do kalendarza RR zapraszam

1 komentarz:

  1. Przepiękne wspomnienie...

    Chętnie wzięłabym udział w zabawie, ale nie bardzo wiem na czym polega. Moja wiedza ogranicza się tylko do tego, że chodzi tu w wspólne haftowanie.
    Właściwie mogę powiedzieć, że biorę w tym udział tylko proszę napisz mi co i jak.

    OdpowiedzUsuń