niedziela, 20 marca 2011

Coś prwdopodobnie do oddania

Jakiś czas temu (prawie 5 lat temu) zaczęłam wyszywać obrazek Polskiej Madonny z firmy DMC który miał być prezentem dla mojej Świętej Pamięci Babci lecz Babcia zmarła a obrazek staną w miejscu. Od prawie 5 lat nic nie ruszyłam go do przodu i nie wiem czy w ogóle go wyszyje bo miał być prezentem a osoby która miała zostać obdarowana już nie ma...Więc się zastanawiam czy któraś z Was nie chciałaby przygarnąć tej kanwy...




Może któraś z Was chciałaby go dokończyć chociaż sama nie jestem pewna czy Chcę się z nim rozstać?

3 komentarze:

  1. Wierzę, że Babcia ma na Ciebie oko cały czas. Chyba ucieszyłaby się, gdybyś obraz dokończyła i zawiesiła u siebie - przez pamięć dla niej i by wiedzieć, że opiekuje się Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Krzyżyków już parę postawiłaś na obrazku i uważam że nie powinnaś się z nim rozstać tylko go dokończyć;
    Sama nawet napisałaś"chociaż sama nie jestem pewna czy Chcę się z nim rozstać?"-Nie rozstawaj się z nim,postaw na nim dalsze krzyżyki.Obraz będzie przypominał ci twoją babcię-będziesz miała do niego zawsze sentyment:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuję Ci z powodu odejścia Dziadka.
    W sprawie haftu popieram zdanie koleżanek, nie oddawaj go.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń