wtorek, 10 sierpnia 2010

Beach bag Koniec

Dziś niedawno właśnie skończyłam beach bag:)



Tutaj na zdjęciu jak widać brak konturu z jednej strony torebki sama zauważyłam przy przerabianiu zdjęcia:) Więc informuję ze już doszyłam i jest kompletna. Jak pewnie widać pierdoła jestem i nie wyszyłam gwiazdki której zauważyłam brak robiąc już bakstiche.(tak to jest jak się wyszywa po pracy zmęczonym i w środku nocy) Nie prułam  obrazka bo wiem, że w tym tygodniu nie będę miała czasu aby przysiąść i to naprawić. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Nie chciałam jeszcze dłużej przetrzymywać i tak zaległej już robótki:( Robótkę postaram się wysłać jutro najpóźniej pojutrze. Pozdrawiam;]

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że kolejna torebka ruszy w drogę :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że tak szybko Ci poszło.
    U mnie niestety nie ma na razie kolejnych słowników, więc trzeba będzie znowu poczekac.
    Pozdrawiam
    Makneta

    OdpowiedzUsuń