czwartek, 2 września 2010

"Co lubię"-zabawa

Zasady:

1.Napisz, kto przyznał Ci tę nagrodę
2.Wymień 10 rzeczy, które lubisz
3.Przyznaj tę nagrodę 10 innym blogerom i poinformuj ich komentarzem

Do zabawy "wzięłam" zaproszenie od Eli jako, że nie brałam jeszcze w niej udziału:)

1. Mojego kochanego Psa Puszka:)
"Jedynym całkowicie bezinteresownym przyjacielem, którego można mieć na tym interesownym świecie, takim, który nigdy go nie opuści, nigdy nie okaże się niewdzięcznym lub zdradzieckim, jest pies... Pocałuje rękę, która nie będzie mogła mu dać jeść, wyliże rany odniesione w starciu z brutalnością świata... Kiedy wszyscy inni przyjaciele odejdą, on pozostanie" - George G. Vest


2. Pistacje, po prostu uwielbiam:)
3. Oczywiście haftowanie i inne robótki  ręczne:) 
4. Spać, spać spać i jeszcze raz spać, jestem straszliwym śpiochem:)
5. Czytanie książek o miłości i tych także fantastycznych typu Wiedźmin
6. Lubie spędzać czas ze znajomymi:)
7.To może wyda się trochę dziwne ale lubię palić świeczki takie małe nazywają się chyba podgrzewacze? Mam fioła po prostu na tym punkcie :)
8. Spacerować po waszych bloogch i oglądać Wasze piękne prace:)
9.  Kocham wręcz niebo na wsi które jest piękne, pełne gwiazd zupełnie inne niż w mieście. Nigdy nie mogę się na nie napatrzeć:)
10. Poranną kawusie z mlekiem:)

Do zabawy zapraszam każdego kto nie brał udziału

1 komentarz: