sobota, 27 listopada 2010

SAL i RR

Więc zaczne od SAL-u ja swój obrazek skończyłam już dawno tylko zgadnijcie czemu nie napisałam notki?? Prawda, że wiecie?? Brak czasu doba jest za krótka!!!!!
A teraz pokazuje:)


 Hmm tak jak widać na załączonym obrazku nad misiem powstaje też miś z tej samej seri tylko, że inny postanowiłam zagospodarować kawałek pustego miejsca i oto tym sposobem powstaną dwa:)
I zbliżenie


A u mnie padał już śnieg a dokładniej wczoraj rano a  u Was.?? Pierwszy malutki śnieg:)





A co do RR to jest tak zapisało się 10 osób lecz jedna zrezygnowała więc brakuje jeszcze dwóch:)
Zapisane są:
1,Hania-ok
2,Agulka77-ok
3,hronizos-ok
4,Izoldka17-ok
5,Ania-ok
6,Mamuska73-o
7,Emlut-brak
8,Grubcio-ok
9,Joanna-ok
10,JA-ok

-OK czyli wszystko jest wysłane adres nick i tak dalej. Nie mogę w żaden możliwy sposób dotrzeć do EMLUT73 i spytać czy będzie wyszywała:) Więc kochana jakbyś czytała to, to napisz do mnie e-mail betilol17@tlen.pl

Więc na razie szukam dwóch ewentualnie trzech osób do zabawy z niespodzianką:) a Będziemy hafcić taki kalendarz Kubusiowy:)

2 komentarze:

  1. Super!
    Już nie mogę się doczekać:)

    SALowy obrazek śliczny-misiowy tak jak mój:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli większość zadecyduje, że nie czekamy, tylko wyszywamy baletnice, ja jestem za.

    OdpowiedzUsuń