wtorek, 12 stycznia 2010

NIespodzianka:):):)!!!!!!!!!!

Dziśaj po powrocie do domku czekała mnie miła niespodzianka:) Dostałam paczuszkę z wymianki którą zorganizowała Kasia:) A oto kilka zdjęć paczuszki:)
Paczuszka:)



                                           Cała zawartość paczuszki:) Orzeszki, czekolada mulinka,pocztówki, szaliczek i żółwiki

 
Piękny mięciutki szaliczek i prześliczne żółwiki:):)

 

Żółwiki:) Prawda że cudne:)

 

Śliczny kwiatuszek:)

 

Pocztówka i kartka ręcznie robiona także piękna:)


Lecz najbardziej urzekł mnie szaliczek w przepięknym żółtym kolorze:)(moim ulubionym skąd mogła wiedzieć??)Oraz żółwiki:):):):):):)


ŚLICZNIE DZIĘKUJE ZA PACZUSZKĘ MIKO
PACZKA TRAFIONA  W 1000000%:)


i wybacz za błąd moja wina hehe:)

Ja swoją paczuszkę wysłałam dopiero dziśaj ze względu na brak czasu...

1 komentarz:

  1. Ciesze sie , że sie podoba . Acha , wkradła sie mała literowka pozdrawiam MIKA

    OdpowiedzUsuń